III Certame de cartas de amor e desamor

O  pasado 16 de febreiro, con motivo do día de San Valentín,  o equipo  de Dinamización da Lingua Galega fixo  entrega dos agasallos aos gañadores  do III Certame de cartas de amor e desamor. Os gañadores foron os alumnos Álvaro Menéndez Prado de 1º da ESO na primeira categoría e  Daniel Figueiras Vázquez  de 3º da ESO na segunda categoría.

Pincha no enlace para poder ler as cartas gañadoras!

El pasado 16 de ferbero, con motivo del día de San Valentín, el Equipo de Dinamización de la Lengua Gallega hizo entrega de los regalos a los ganadores del III Certamen de cartas de amor y desamor. Los ganadores fueron los alumnos Álvaro Menéndez Prado de 1º da ESO en la pimera categoría y Daniel Figueiras Vázquez  de 3º da ESO en la segunda categoría.

¡Pincha en el enlace para poder leer las cartas ganadoras!

Carta 1ºESO

Carta 3ºESO